05 Januari 2015

De Retail heeft het de afgelopen jaren moeilijk. Aantal bezoekers lopen terug en daarmee ook de omzet. Kortom reden voor veranderingen. Eerst blikken we kort terug op 2014, waarna we vooral vooruit gaan kijken naar welke ontwikkelingen we de komende jaren in de Retail kunnen verwachten. En wat betekent dit voor parkeren?

28 November 2014

U bent een hardwerkende ondernemer, u doet u best om uw hoofd boven water te houden. Het aantal bezoekers loopt terug en dus ook uw omzet, om u heen in de binnenstad ziet u dat er winkelpanden leeg komen te staan. Iedereen roept dat is het gevolg van de economische crisis en de toenemende aankopen via internet. Maar is dat echt de oorzaak? Of hebben we iets over het hoofd gezien? En één nog belangrijkere vraag: Wat kunnen we doen om dit te doorbreken?

TOGETHER with DATA

Nieuwsgierig naar het pilot project "TOGETHER with DATA"?

Lees meer...

Wat doet Together nog meer ...

Dagmar Severens

Ik ben Dagmar Severens en werk inmiddels ruim 13 jaar met veel plezier en enthousiasme in de Parkeerwereld. 

Mijn eerste kennismaking met parkeren was in mijn job als marktanalist bij Q-Park. Aangezien dit zo goed beviel, besloot ik mijn carrière voort te zetten als parkeeradviseur bij Grontmij Parkconsult. Om mijn kennis en ervaring binnen het parkeervak nog verder te verbreden, ben ik vervolgens aan de slag gegaan als parkeeradviseur bij Spark.

Ik bleef echter dromen van iets moois voor mijzelf beginnen. Ik heb het voorrecht om mijn droom nu uit te laten komen in de vorm van TOGETHER, een Advies- en Onderzoeksbureau op het gebied van Parkeren & Mobiliteit.

Neem contact op